a walk in the park

Den där himla Sanna Nielsen galer "Empty rooooom" på radio, och jag kan bara instämma.
Eller eeeempty apaaaartment snarare.

Är hos Johannes och Marie, men de är inte hemma. Känns alltid lite skurkigt att vara ensam hemma hos nån annan. Fast ganska mysigt också.

Har betalat räkningar (det gäller att sprida ut sina Internetärenden över hela korstakollektivet...), och ska ta halv tolv-bussen till stan (sedan vidare till Haga, där jag ska träffa Michaela för tjänst).

Det är varmt, soligt och vårigt ute, så man känner sig som en sol-och vårare.

Otroligt härligt väder. Nu minns jag varför jag lever. Om man ska vara lite dramadrottning sådär.


Hmm. Har inte så mycket intressant att blogga om nuförtiden, känns det som.
Inga roliga citat, vad jag kan komma på.

Så vi skiter i det och njuter av vädret och av att det är fredag, istället.
Jag jobbar visserligen 14-20 idag, och 7-15 imorgon. Föga mysigt.
Men livet kan ju inte vara en fest jämt.

Kommentarer

Populära inlägg