vårfeeling

Hmm, är på kultan igen, så det blir en snabblogg.
Gillar egentligen inte att stresskriva, det blir mer själlöst än vanligt.

Men men. Livet är en strid.


DET ÄR VÅR!!!
Jag är ute utan jacka!
Bara det är värt att fira.

Just varit i tjänsten med AnnaKarin, det inkluderade en tripp till Matfors där den mesta tiden gick åt att äta typ världens godaste kebabpizza. Men även till att ringa på tomma dörrar, förstås.


Nu inväntar jag mor, vi ska infinna oss hos Birgit om tio minuter. Fika har utlovats.

Det blir nog trevligt.


Imorgon (natten mot fredag, egentligen) tar jag och AnnaKarin bussen till Stockholm, sedan tåg därifrån till Skåne.
Omväxling förnöjer, det blir nog en kul helg.


Annars kretsar mitt liv mest kring att planera för Kroatienresan, just nu. Jag planerar till och med mina hårklippningar efter det (låter bli att klippa bort hockeyfrilleliknande tingesten jag nu har på huvudet, bara för att kunna sätta upp håret enkelt med snodd när jag är på sol- och badresa; istället blir det klippning när jag landat i Svea rike igen, och tadaaaa, så är jag fin i håret på sammankomsten...).


Tilläggas kan att jag har extremt ont i röven. Har börjat cykla till och från jobbet, nämligen. Det är plågsamt värre de första gångerna minsann!

Men snart blir man väl hårdhudad även därbak... igen.


Nu går jag härifrån. Det står för mycket folk runtomkring, jag blir nervös.



PS. Vt hos Jacob igår. Nu även featuring Micke.J.
En trevlig tillställning. Och äntligen fick jag se Happy Feet! Men den var inte lika kul som Bortspolad... fin ändå, dock. DS.

Kommentarer

Populära inlägg