det är bara en fas

Jag och AnnaKarin är på hennes gamla jobb, familjefirman, just nu. Vi har traderat och grejat, och ska strax gå till bussterminalen.

Jag vill bara skriva ner ett roligt scenario som nyss utspelade sig.

Jag skulle just till att ta över datorn för att kolla bilddagboken och lite sånt trams.
AnnaKarin gick in mot kökstrakten. Frågade: "Vill du ha en kola? En sån där liten hemkola?"
Jag, själaglad: "JAA! Är det sodastream?"

Det gick några minuter, sen kom hon ut med en låda småkolor, såna där godisar alltså. I olika smaker och valörer. Hon började asgarva och gasta "SODASTREAM? HAHHAHA."


Ganska kul, tycker vi i vår ensamhet.


Nu ska jag kissa, sen ska vi släpa våra kappsäckar mot centrum.
Håll tummarna för att vi inte blir rånmördade på vägen.


Trevlig helg!
Puss och kram och hälsa familjen.

Kommentarer

Populära inlägg