God knows I want to break free

Jag fattar inte att Andreas fick komma till Idol-kvalet, och Robert fick fara hem.
Robert var en av mina favoriter. CRAP with a capital allt.
Men krullot gjorde bra ifrån sig ikväll. Utan krullet.

Fast Christoffer (och Sam) var förstås allra fetast.

Ser framemot Amandas prestation imorn.


Varit och simmat ikväll. Det var great. Fick ihop en km i alla fall. En bra början.
Nu gör det mäkta ont i mina armar.


Jag blir så glad... när jag tänker på vissa saker.

Men jag blir så fundersam, när jag försöker förstå varför en kvinna i sina 30's lämnar sin son på skolan, för att sen hoppa från Alnöbron.
Varför? kommer väl alla alltid undra.

Usch.

Jag tror jag ska åka och hälsa på Ida till veckan. Vi får se.


Nu ska jag se "På liv och död" med mamma.
Sen måste jag betala räkningar.

Häi.

Kommentarer

Populära inlägg