är det inte barockt så är det tråkigt

Hej på er.


Ja, vad har hänt sen sist?

Jag och AnnaKarin har jazzdansat två gånger. Det är underbart kul, och rätt häftigt att ha något att se framemot varje vecka.
Men jag motsätter mig låten som vår dans skapats till. Det är ingen mindre ääään... "Buttons" med Pussycatterna och Snoop dog.
Det känns smått objektifierande, men dansen är ju snygg och lagom, så jag tiger still.


Och så har vi börjat med vt-genomgång på måndagar. Eller ja, en gång hittills. Men vår föresats är att fortsätta i samma goda stil.
Peppe och Jacob är huvudarrangörer. Vi var 6 själar i måndags. Det är ett lagomt antal, men jag ska höra med dem om det är ok att värva några från grannförsamlingen. En eller två, bara.
Nåja. Trevligt, i alla fall.


Idag var det jobb och hemkomst och "Skönheten & Odjuret"-tittning. Åh vad jag älskar den! Jacob ska få bränna'n åt mig.


Ih, imorgon har jag körlektion 10.25. Sen är det jobb från tolv.
Men åtta måste jag vara hemma, för då börjar Idol. Mamma får hämta mig tio i.


Nä, nu ska jag ta en snabbtitt på La Redoute-rean, sen vankas det bokstudium.


Undrar när jag ska få tid att skriva mitt tal...

Kommentarer

Populära inlägg