kan inte folk bara slappna av och vara lite vanliga?

Jag fick just, i detta nu, ett starkt behov av att se "You've got mail". Jag behöver den stämningen.


Nämen hörrni. Jag är så grå och dötrist. Finnar i ansiktet och tråkigt växa-ut-hår utan riktig rim och reson. Noll utstrålning. Blööööh.
Jag vill bara ligga och stirra i taket och äta chokladindränkta små kakor och liknande. Och sötlakrits.

Men de chokladindränkta kakorna är slut, och lakrits har jag ingen. Sablar.



Jag orkar inte med Internet. Och inte så många mänskor heller. Speciellt inte såna där veta-bättre-typer, som herr Winnerbäck så snitsigt kallar dem.





Min syster Erika tog körkort i fredags, förresten. Duktigt, kul och välbehövligt. Hon och pojkarna kom och hälsade på idag.
Det var skumt. Att hon kom dragandes med bilen, liksom.
Men på tiden.

Och så har jag ätit surströmming. Idag alltså. Det var gott.
Nu lyssnar jag på Ane Brun. Det är döskönt.


På onsdag börjar jag och AK på jazzdans. Jag har längtat i åratal efter det, så det blir trevligt.



Men då så.

Kommentarer

Populära inlägg