I'm a cuckoo

God morgon världen.

Jag är inte riktigt vaken än. Har ju bara varit uppe i en dryg timme...


Solen skiner! Genast känner man sig lite levande igen, efter flera dagar av ljus betonggrå himmel utan minsta strimma eller spricka.

Denna förmiddag är det Belle & Sebastian, kaffedrickande och tjänsteprep som gäller.

Jag är helt sjukt trött efter gårdagens jobb. Nio timmar av diskande, springande, bärande, stressande, städande.

Men, fördelen, som jag nämnt förr: man fick sig ett redigt träningspass.
Och pengar är ju en bra grej, det med.

Apropå träning: jag har köpt årskort på friskis nu. Alla aktiviteter inkluderade. Fick en 10%-rabattkupong av gulliga F.

Det känns mycket bra! Nu ska här jobbas upp lite energi.

Var på danspasset i tisdags kväll. Västra hamngatan måste ha vääärldens bästa danspassledare! Hon är så sjukt duktig och glad, peppande och charmig. Man är helt kär i livet när man åker hem.



Ja, nämen. Bloggtorka. Det är vad jag har.
Avslutar, och spotifyar vidare. Lite Amy MacDonald, kanske? A wish for something more?
Ja, kanske.


Peace!

Kommentarer

Populära inlägg