hej hej sommar

Tjo yao.

Lite updates:

Jag är arbetslös nu. Micks-folket ansökte om konkurs från och med i fredags. Så onsdagen den 24 juni var min sista arbetsdag.
Känns konstigt, men skönt. Jag kan bli lite fattig, men det ordnar sig alltid. Tänkte vara hjälppionjär i augusti, om det är möjligt, och gärna några månader framåt.

Nu kan jag nattsudda hela sommaren!

Jag har även träffat en doktor pga. att jag mår så dåligt av att jobba så mycket och så slitigt, med tanke på min sjukdom. Doktorn tog genialt nog och beställde ett sköldkörtel-blodprov, och det konstaterades att min sköldkörtel producerar för lite hormon.

Detta kan förklara hur jag har mått sen jag föddes, i princip. Att kroppen går på sparlåga, och att cellerna, vävnaderna, och alla andra funktioner arbetar långsammare. Att man konstant är jättetrött, och allmänt frusen, initiativlös, värkig, svullen i handlederna... med mycket mera.

Det går att åtgärda med Levaxin. Ska in på fler prover 21 juli. Längtar!


Ja, och sist men inte minst: helgens sammankomst var totalt underbar. Alla som inte varit än, har SÅ mycket att se framemot. Publikationer, nyheter, uppmuntrande och peppande tal, typ världshistoriens bästa, mest realistiska, rörande, underhållande drama. Ja. Jag är nykär i sanningen och Jehova, och är så glad att få vara ett av hans vittnen.

Vet att sammankomsten gjorde stort intryck på många. Så missa inte!!



Nu ska jag kolla på "A love song for Bobby Long" på ettan.
Såg även repris på Skansen-premiären, nyss. Det var högkvalitativt, mysigt och bra.




Peace!

Kommentarer

Populära inlägg