long time no see, long time no see

Klockan är snart fyra på natten, och här sitter jag och streamar låtar som en tok. Har just upptäckt Spotify nämligen. Förstår att det varit the talk of the town ett tag, men har inte varit så insatt.
Tack Marcus för hjälpen! Både jag och pappa är helt till oss. Han satt säkert i över en timme och beordrade mig att göra en spellista som behagade honom.

Men nu på nattkröken är det min tur, moahaha. Har inte varit såhär uppspelt sen jag sysslade med Audiogalaxy i mina tonår.
Mer uppspelt nu faktiskt, för nu går det ju snabbt och fint med bredband. Och är fullt lagligt, dessutom.

Åh, och så dessa dyra hörlurar som mina söta föräldrar köpte i samma veva som de köpte platt-teven, "ifall man vill titta sent på nåt som kanske innehåller bra musik eller så", de gör ju sig kanonbra i det här sammanhanget.

Jag vill aldrig gå och lägga mig!

Kommentarer

Populära inlägg