But only if you're a little bit...

Korta drag:

Solsken, cykling, hunger, abnorm trötthet, jobb (har ganska nyligt fått veta att vi har stängt hela juli månad, och sen säljs ju fiket i höst, så detta kan vara mina 2 sista veckor nånsin på Micks café), jobbsök, hopp om lite julijobb på Pallas, krav från StädZon-Micke att höra av mig idag ang. julijobb (måste nog ta det, så inkomsten är säkrad - även om jag såklart mycket hellre skulle jobba på Pallas), beslutsångest ang. jobb...

... Sitter på kultan nu, ska snart hoja hem. Och ringa Micke.
I sommar är jag städerska.


Justja. Har bränt mig på axlar och armar också.

Imorgon: ledig dag. Tjänst, Leveque-hälsepå, och förhoppningsvis ett eller annat vt.
Kanske lite minigolf..?


Hej hej.


PS. ÅÅÅH vad jag vill se Dolly live i Stockholm typ nu snart.
Borde ha satsat på att spara pengar till en biljett. Om jag hade vetat det hela i tid.
Nästa gång, Dolly. Nästa gång... DS.

Kommentarer

Populära inlägg