I think I did have good days

Hej.

Jag är hos mor och far (palla sitta ensam i en lägenhet en lördagkväll mitt i sommarn), och så trött så jag nästan skelar. Såg det ut som i spegeln i alla fall.
Jag som inte ens kan skela när jag försöker, annars.

Hade en superskön sovstund nere i fåtöljen förut. Ma y yo kollade på en Bo Kaspers-konsert från Danmark. Samma konsert som vi var på i typ höstas. Den var bra. Jag halvlåg med ett glas rödtjut i handen.
Jag somnade. Vaknade. Dvalade. Somnade.
Ah, det var så skönt.

Känner mig i övrigt tung som en flodhäst, och tråkig och trött och eländig. Och så har jag ägglossningsont. Ursäkta om jag är för detaljerad.
Men det är väl bra eländigt att det inte ens ska räcka med den infernaliska mensvärken man ska dras med. Nej man måste ha ont på magsidorna två veckor innan också, och gärna vara tung och otymplig samtidigt.

Automatiskt blir man deppig. En dålig mage är ett dåligt psyke, det är ett faktum.

Nåja.

Sammankomst till helgen. Jag längtar. Var på Nordic och gjorde golvet fint, igår (fredag). Kul. Och nostalgi.
För fyra somrar sen hade vi ju också där. Oh the memories.

Det ska bli fett med kul!


Kommit på att jag saknar Friskis och Svettis så väldigt väldigt mycket. Det var så skönt att åka dit och jympa.
Min doktor säger att jag inte får, men jag tänker börja igen i höst. Får väl låta bli att skutta lika entusiastiskt som de andra, bara. Måste få känna mig för.
Måste få börja igen. Längtar.


Ah mina fingrar är svullna, jag går och lägger mig.



"If I didn't love you
you would know"

Kommentarer

Populära inlägg