historybooks forgot about us

I'm back!

Jag sitter och bilddagbokar. Det är sällan jag orkar, men när jag väl börjat engagera mig blir jag värsta uppladdarnörden, och lägger upp allsköns ointressanta ting.
Men det gör ju de flesta som hänger där, så jag skäms inte, som dansken säger.


American Idol var otroligt. American freakshow.
Det blev mig nästan lite övermäktigt.

Nåja.


Imorgon (idag) ska jag och Marie simma, om jag inte får mens innan, och så ska vi fika och gå i tjänst.
Jag måste ringa Em också, glömde det förut.

16.00 ska jag och pappa till bankmansbosse och få mina lånpengar. Oooh hoppas han inte frågar typ "går det bra på jobbet?" eller nåt sånt. Nog för att det går bra, men från och med förra veckan jobbar jag inte ens deltid längre.
Jag får ju börja stämpla, men ändå. Känns inte som rätt läge att säga det till herr bankman.

På fredag skulle det kanske bli nåt halabaloo (Skinkan är hemma över sportlovet). Jag hoppas det blir av.
Båd' AK och Jacob är ju bortresta, så det (vi) kanske blir 5-6 pers. Men vadå.

På lördag är det jobb, middag hos mormor och morfar, och sen måste vi bara hinna hem till Melodifestivaaaaalen!


Well. Jag trodde det skulle bli kul att blogga, men det känns som jag bara tvingar fram stoff ur mitt sinne.
Det är för mycket där inne nu, det kommer inte ut i nån begriplig ordning alls.


Heippa.

Kommentarer

Populära inlägg