Monday, Monday

Jag glömde berätta att jag var med i P3 Christer i onsdags.
Fast de flesta vet om det, så det är väl inte så mycket att berätta. Men lite roligt var det. Det handlade om saker man lagt på minnet utan att riktigt fatta varför, så jag ringde och rabblade upp Povel Ramels "Lingonben". Glömde dock de tre sista verserna, men det reserverade jag mig för redan innan.

Hihi.


Idag sjukskrev jag mig från jobbet. Skulle jobbat 12-20, men det var snöstorm ute, och min kropp är i en extra kass period, så jag orkade inte gå till bussen. Hade inte orkat stå alls idag, knappt.

Så jag är hemma och myser med mamma och Ella. Men nu kommer de för att hämta hem den sistnämnda.

Imorgon ska jag ringa doktorn och höra mig för om sjukskrivning ett tag. Det behövs nog. Helst kombinerat med en solresa, men man kan inte få allt. Får väl gå till badhuset och suga åt mig värme där.


På onsdag ska jag och mamma vara modeller för AK. Efter oss ska Marie vara dito. Sen ska vi fika lunch alla fyra.
Sen ska jag och mamma till Marie Abraham och lille Lucas, och efter det är det tjänst med Linnéa, och sen VT-genomgång hos Abrahams.

Skönt med lediga dagar... men man får i alla fall syssla med lite roligare och skönare saker än jobb.



Jag vill ha Norah Jones' nya platta. Hon ser cool ut på reklamen.



Hmm. Nu kommer jag inte på nåt mer.
Är trött, av medicinerna jag äter. Tror det är pga. dem i alla fall. Zka nog zova en stund. Och säga hejdå till Ellskling.

Kommentarer

Wisconsin sa…
japp. norahs nya är bra. köpte den i veckan. så das ist gut. eller det låter ju som norah och så där.. för det är ju hon. men ja.. jorå!

Populära inlägg