aj lajk...


Jag är totally slut.
Men de spelar en härlig 80-tals-samlingsskiva på Coop på mornarna nu, det är peppande och härligt. Funderar på att införskaffa nämnda skiva för privat bruk. 
Och en fungerande cd-spelare...

Imorgon är det bageri från 7, sen möte, sen halabaloo med Timråfolket och oss i norra. Hä bli kul hä. 
Söndag = jobb, tjänst, sen eventuellt jobb igen, beroende på om folk är lika galna efter farsdagstårtor som förr i tiden.

Måndag städ och tjänst, tisdag städ och möte. 
Onsdag SÖMN.


Ja. Jag vet att jag bloggar trist just nu. Är nog snart back on track.


Förresten så älskar jag Johan Palm! Vet att jag påpekat det förr, men ändå. Han går så att säga från klarhet till klarhet. Jag säger som syster Johanna: He is bäst, flodhäst!
Eller som mamma sa förra veckan: "Han var ju en riktig rocker! Och vilken attityd... alltså på ett bra sätt..." 
Gölligöll.


Häi!


Ps. Phett med cred till AnnaKarin, som tagit med sin käcka lilla datamaskin till mig ikväll, och låter mig låna. Det känns spejsigt och bra att sitta i sin egen soffa och blogga och småsurfa. DS.

Kommentarer

Aggisen sa…
Så roligt för dig, syster Mattsson, att kunna sitta i röda soffan och blogga med en liten "baby" i knät.

Det är tur att man har snälla vänner. Kakan är ju en så´n.

Såg snabbreprisen och håller fullständigt med; Johan är en flodhäst. Bäst. Näst Kevin, vilken jag tyckte var allra bäst ikväll.

Kraam från en trött Maam...

Populära inlägg